Frequently Asked Questions Sign In  |  Register
Frequently asked questions

რას წარმოადგენს ვებ-გვერდი Travel in Georgia?

რამდენი ორგანიზაციაა ვებ-გვერდზე?

თქვენს ბაზაში მხოლოდ იურიდიული სტატუსის მქონე ორგანიზაციებია?

ჩვენს საიტზე რეგისტრაცია შეუძლია ყველა ფიზიკურ და იურიდიულ პირს

რას ნიშნავს კომპანიის პროფილი?

კომპანიის პროფილი ეწოდება კომპანიის შესახებ სრულ ინფორმაციას იურიდიული და ფაქტიური რეკვიზიტები, კომპანიის საქმიანობის აღწერა, ისტორია, ფოტო-ვიდეო გალერეა, სიახლეების დამატება და მრავალი სხვა სერვისი, რომელიც კომპანიის საქმიანობის მიხედვით არის ინდივიდუალური.

რას ნიშნავს პირდაპირი მარკეტინგი? მოიძიეთ ახალი კლიენტები?

პირდაპირი მარკეტინგი  და მომსახურება „მოიძიეთ ახალი კლიენტები“ საშუალებას გაძლევთ მოიძიოთ ახალი მომხმარებლები და შესთავაზოთ მათ თქვენი მომსახურეობა. სხვადასხვა კრიტერიუმების მიხედვით (კომპანიის აღწერა, სერვისები, პროდუქცია, ექსპორტ-იმპორტი, ტრანსპორტი და გადაზიდვები, მოგზაურობა-დასვენება, კვება, გიდი და სხვა) და შედეგად მიიღოთ თქვენთვის სასრუველი ბენეფიტები, შესაბამისი კრიტერიუმების მითითებით (ცნობადობის ამაღლება, დაჯავნული მომსახურეობები, რეალიზებული პროდუქცია,  და ა.შ.)

რას ნიშნავს ტერმინი „ახალი მომხმარებელი“?

ვებ-გვერდზე ინფორმაციის განთავსება საშუალებას მოგცემთ კომპანიის სახელით, კატეგორიით, რეგიონების მიხედვით, სერვისით, პროდუქციის დასახელებით, სატრანსპორტო საშუალების ტიპით და მრავალი სხვა საძიებო პარამეტრების მიხედვით  საშუალება მისცეთ ახალ მომხმარებელს, „კლიენტს“, მოგძებნოთ მიიღონ თქვენს მიერ შეთავაზებული მომსახურეობა.  (დაჯავშნოს/გადაიხადოს)

რას გულისხმობს „სისტემაში ჩართვა“?

„სისტემაში ჩართვა“ - ნიშნავს, საიტზე ინფორმაციის განთავსებას და საკუთარი პროფილის, მართვადი გვერდის განკარგვის შესაძლებლობას.

წვდომის ხანგრძლივობა შეზღუდულია?

რა მომსახურების პაკეტები გააჩნია Travel in Georgia–ს?

ვებ-გვერდზე წვდომა დაყოფილია რამდენიმე პაკეტად, რაც უფრო მოქნილსა და მორგებულს ხდის ჩვენს სერვისს ნებისმიერი მომხმარებლისთვის. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ ერთი ან რამდენიმე სექციის კომბინაცია შემდეგი საინფორმაციო სექციებიდან:

  • „სისტემაში ჩართვა“
  • მთავრ გვერდზე ინფორმაციის გამოტანა
  • კატეგორიის სპონსორობა
  • კატეგორიაში რიგითობა

როგორ მივიღო წვდომის უფლება Travel in Georgia–ზე?

გაიარეთ სატზე კომპანიის რეგისტრაცია, აირჩიეთ სასურველი კატეგორია და მომსახურეობის პაკეტი. ან დაუკავშირდით Travel in Georgia–ს კორპორატიული გაყიდვების სამსახურს +995 599921616 / 597939363 ან ელ. მისამართზე contact@travelingeorgia.ge . ჩვენი გაყიდვების სამსახური დაგეხმარებათ თქვენთვის მორგებული პაკეტის შერჩევაში.

როგორ დავამატო კომპანია ვებ-გვერდზე კატალოგში?

თუ თქვენ ბრძანდებით კომპანიის მხრიდან უფლებამოსილი პირი, გთხოვთ გაიაროთ „კომპანიის რეგისტრაცია“ და  შეიყვანოთ უტყუარი ინფორმაცია ხელმძღვანელი პირის და თქვენი კომპანიის შესახებ. თქვენი მონაცემების გადამოწმების შემდეგ ელ. მისამართზე მოგივათ რეგისტაციის წარმატებით დასრულების დასტური.

რა ღირს Travel in Georgia–ზე წვდომა, “სისტემაში ჩართვა“?

როგორ ხდება გადახდა?

თქვენთვის სასურველი წვდომის პაკეტის შერჩევისას, აფორმებთ ხელშეკრულებას სს. „ტურიზმის განვითარების სიანიციატივოს საზოგადოება“-სთან. გეგზავნებათ ინვოისი, თანხის გადახდის შემდეგ გეძლევათ სისტემაში შესვლის უფლებამოსილება.

როგორ ავიცილო თავიდან ვადის გასვლის გამო ანგარიშის გაუქმება?

ვებ-გევრდზე შეძენილი  რომელიმე პაკეტის  ვადის გასვლის შემდეგ,  დაგიკავშირდებათ კომპანიის წარმომადგენელი და სუვრილის შემთხვევაში ავტომატურიად გაგრძელდება ხელშეკრულება იგივე, ან სხვა ვადით, მანამ, სანამ რომელიმე მხარე არ მოინდომებს ხელშეკრულების შეწყვეტას.

რომელი ინფორმაციაა ნებისმიერი ვიზიტორისთვის უფასო?

კომპანიის პროფილის ნებისმიერი ინფორმაცია, რომელიც განთავსებულია საიტზე, უფასოა ნებისმიერი ვიზიტორისთვის, ფასიანია მხოლოდ კომპანიის მიერ სარეალიზაციოდ გამოტანილი პროდუქცია, ან მომსახურეობა, დაჯავშნა/გადახდა.

როგორ დავარედაქტირო ვებ-გევრდზე არსებული კომპანია?

„კომპანიის რეგისტრაციის“ დროს, თქვენს მიერ მითითებული „მომხმარებლით“ და „პაროლით“ გაივლით „კომპანიის ავტორიზაცია“ -ს და სისტემაში შესვლის შემდეგ, თქვენ შეგეძლებათ დაარედაქტიროთ, წაშალოთ, დაამატოთ სასურველი ინფორმაცია, ან პროდუქცია.

როგორ გამოვიყენო პანელში არსებული „სიახლეები“-ს კატეგორია?

სიახლეების გამოქვეყნება შეზღუდული არ არის, შეგიძლიათ ულიმიტოდ გამოაქვეყნოთ  კომპანიაში არსებული სიახლე, ფადაკლება ან  დაგეგმილი ღონისძიება. 

რამდენ პირს შეუძლია ჩემი კომპანიის პროფილის რედაქტირება?

თქვენი კომპანიის პროფილის რედაქტირება შეუძლია  მხოლოდ იმ პირვნებას, რომელსაც ეცოდინება რეგისტრაციის დროს მინიჭებული „მომხმარებელი“ და „პაროლი“.

შემიძლია თუ არა კომპანიის, პროდუქტის, სერვისის შესახებ დავამატო ტექსტური ინფორმაცია?

დიახ, შეგიძლიათ სასურველი ზომის ტექსტის დამატება.

შემიძლია თუ არა ავტვირთო ფაილები?

არა

ვისთვის არის ხელმისაწვდომი ჩემი კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაცია?

ვებ-გვერდზე–ზე განთავსებული დეტალური ინფორმაცის ხილვა, შესაძლებელია ნებისმიერი დაინტერესებული პირისათვის, გარდა კონფედენციალური ინფორმაციისა, რომელსაც უთითებთ რეგისტრაციის დროს.

შემიძლია თუ არა მივიღო სტატისტიკა, რამდენჯერ დათვალიერდა ჩემი კომპანიის პროფილი?

დიახ. თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ინფორმაცია,თუ რამდენჯერ დათვალიერდა თქვენი კომპანიის პროფილი.

ექნება თუ არა საიტზე განთავსებულ კომპანიას, სოციალური მედიის მხარდაჭერა?

დიახ

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter 
  • Pinterest
  • Instagram
  • Vkontakte
  • Vimeo
  • Google Plus

როგორ მოვიქცე თუ პაროლი დამავიწყდა ?

პაროლის განახლებისთვის  თქვენ უნდა გადახვიდეთ მთავარი გვერდზე და აირჩიოთ ფუნქცია  „პაროლის აღდგენა". ამის შემდეგ თქვენ მეილზე გადმოგეგზავნებათ ახალი პაროლის აქტივაციის ინსტრუქცია.

ერთი და იგივე სტანდარტული პაკეტით „სისტემაში ჩართვა“, რამდენჯერ შემიძლია ვისარგებლო და დავამატო კომპანია.

იმდენჯერ რამდენჯერაც გაივლით ხელახალ რეგისტრაციას.

© 2011-2017, TRAVEL IN GEORGIA.