როგორია გურია - ამ კითხვაზე პასუხის მიღებას ჟურნალისტები 2 დღის განმავლობაში ცდილობდნენ. გურიის ტურისტული პოტენციალის გასაცნობად ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ მასმედიის წარმომადგენლებისთვის კამპანია ,,გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში ლანჩხუთის, ოზურგეთისა და ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტებს ეწვივნენ. ორდღიან ტურში მედიის 30-მდე წარმომადგენელი მონაწილეობდა.
პრესტურის ფარგლებში ჟურნალისტებმა ფიჩორის ტბა, მინიატურების და მუსიკოსების პარკი დაათვალიერეს. ეწვივნენ ეგნატე ნინოშვილისა და ნოდარ დუმბაძის სახლ-მუზეუმს, ასევე ერისთავების სასახლეს და ნაბეღლავის ქარხანას.
შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია კამპანია "გაიცანი საქართველოს" 2015 წლიდან ატარებს. პროექტის მიზანია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია.
www.travelingeorgia.ge