კომპანია Google ასახელებს ყველაზე რეიტინგულ ცნობილ ღირსშესანიშნაობას, რომლებსაც 2019 წლის დასაწყისიდან დღემდე საძიებო სისტემაში ყველაზე ხშირად მოძებნეს.Google-ის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემების მიხევით, პირველ 3 ადგილს მსოფლიოს სხვადასხვა ადგილას არსებული „დისნეილენდი“ იკავებს. შემდეგ კი მათ ისეთი ცნობილი ტურისტული ადგილები მოჰყვებიან, როგორიც არის თაჯ-მაჰალი, მაჩუ-პიქჩუ და სხვა.
აღსანიშნავია, რომ სტატისკაში მითითებულია ის, რამდენად ხშირად ეძებენ ამა თუ იმ ადგილს საშუალოდ 1 თვის განმავლობაში. მათი ათეული ასე გამოიყურება:
-
ანაჰაიმის „დისნეილენდი“ (კალიფორნია, აშშ) – 1 702 000
-
პარიზის „დისნეილენდი“ (საფრანგეთი) – 1 222 000
-
ორლანდოს „დისნეილენდი“ (ფლორიდა, აშშ) – 1 140 000
-
თაჯ-მაჰალი (ინდოეთი) – 1 063 000
-
მაჩუ-პიქჩუ (პერუ) – 1 056 000
-
კოლორადოს დიდი კანიონი (არიზონა, აშშ) – 884 000
-
ცათამბჯენი „ბურჯ-ხალიფა“ (დუბაი, არაბთა გაერთიანებული საამიროები) – 719 000
-
ეიფელის კოშკი (პარიზი, საფრანგეთი) – 793 000
-
იელოუსტოუნის ეროვნული პარკი (უაიომინგი, აშშ) – 761 000
-
ნიაგარის ჩანჩქერი (აშშ/კანადა) – 719 000
წყარო: bpn.ge