Wizz Air-ი მგზავთნაკადის 53%-მდე ზრდას უმიზნებს. ავიაკომპანიის წარმომადგენლის ანდრას რადის თქმით, 2018 წელს 88% წლიური ზრდა აღინიშნა. ბაზარზე ოპერირების პერიოდში (2012-2018) 1.8 მლნ მგზავრს მოემსახურა.
ავიაკომპანიის წლის ტრაფიკი 190 000 ფრენაა, რაც ყოველ 2.7წთ -ში აფრენას გულისხმობს.
Wizz Air-ის სტატისტიკით, მობილური ბაზრის განვითარებამ ჯავშნები გაზარდა. 2008 წელს, iPhone-ის ეპოქაში ჯავშნები საერთოდ არ არსებობდა. 2018 წელს კი iPhone X-ის ხანაში, 35% მობილურით იჯავშნება. 2026 წლისთვის, კომპანია, ვირტუალურ რეალობას და ჯავშნების 70%-ზე მეტს სწორედ მობილური აპლიკაციის მეშვეობით განიხილავს.
gbc.ge